Obchodní podmínky internetového obchodu Torani.cz

Základní ceny produktů na stránkách www.torani.cz jsou uvedeny VČETNĚ daně z přidané hodnoty.
Objednávku produktů torani vytvoříte tím, že přidáte zboží, které chcete nakoupit, do nákupního košíku a  průvodce Vás provede krok za krokem procesem dokončení objednávky. Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontakt. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru, zaslána informační zpráva na kontaktní e-mail uvedený v fakturačních údajích. Zákazník může rovněž stav objednávky sledovat v přehledu objednávek .

Zákazník může po 2 týdnech od objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí v přehledech Vašich objednávek.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku, které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě zrušení objednávky z důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice se žádné poplatky neplatí.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné

změnila se výrazným způsobem cena zboží:
V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky …). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno. Pokud jste již za zboží zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné

Dobírka – nejběžněji používaná platební metoda. Přepravní službě uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

Termín expedice zboží bude potvrzen obchodníkem, který Vás bude kontaktovat telefonicky nebo elektronicky po obdržení objednávky. Obvykle se zboží expeduje následující pracovní den po obdržení objednávky. Snažíme se o individuální přístup a po vzájemné domluvě je možný termín dodání zboží upravit.

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

Platný Kupon s platným kódem a ostatními ochrannými prvky opravňuje držitele na procentuální nebo nominální slevu ve výši indikované na Kuponu. Pro každý nákup je možné použít nejvíce jeden Kupon. Na všechny Kupony vydané v rámci marketingových akcí se vztahují zvláštní Podmínky a pravidla komunikované při jejich vydání. Provozovatel si vyhrazuje právo na odmítnutí uplatnění Kuponu, pokud lze usoudit, že zákazník uplatňuje Kupon v rozporu s těmito Podmínkami a pravidly.

Vrácení zboží spotřebitelem je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem v naší kamenné provozovně.

Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.

Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu včetně originálních obalů
  • Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
  • Zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání
TORANI.CZ
AmPak beverage s.r.o.
Ocelářská 659/5, 190 00 Praha 9
Tel.: 602 311 003
Email: objednavka@torani.cz